A WALK TO REMEMBER
Assalamua'laikum!

Hi, I'm Azleen. Simple and sweet ... ececece.
Sometimes when I can't shout, cry, scream ... I'll did it ... HERE!!!
Once u came, do keep in touch!


Travel This

Story About Links Goodies


online user(s)



Visitors Tracking

free counters


Sweetsour




Momen Penting
Daisypath Happy Birthday tickers ~~~~~~~~~~~~ Daisypath Happy Birthday tickers ~~~~~~~~~~~~ Daisypath Anniversary tickers ~~~~~~~~~~~~ Daisypath Anniversary tickers ~~~~~~~~~~~~


Try to click these!



Friends of Mine



Message to Me



TweetJer



AzleenDotBiz



Credits Section
Skin By LetthaKyra
Background APK
Best view in Google Chrome only.
Aktiviti baruku
Wednesday, December 12, 2012 | Wednesday, December 12, 2012 | 1 komen entri ni
Hi peeps ...

Wah dah lama tak jengah, bukan apa mestilah bizi! jawapannya. ... baru naik sem. Macam2 kene buat. Kene cover kawan bersalin... tu yang bizi sikit. Saya punya kelas sikit jerp. Erm tapi nak share apa yer? cerita baru... takde! Ada tapi masih dalam perancangan ... dah jadi baru cakap. Macam tu lah perangai saya dari dulu ... dah confirm baru leh cerita. Kalau tak simpan dulu ... ngeh ngeh ngeh

Teringat kata2 kawan ... "Kau ni kak... buat apa terperanjat2.... tup2 nak kawen... takder bagitau.... tup2 beli kereta... takder bagitau ...." 

Hahaha ... leh panggil saya puan tup tup....(apa yang aku meraban ni)

BTW... malam ni dari dapor che' leen akan berasap untuk menyajikan nasi goreng kampung special ...nyum nyum. Caner lah saya nak diet ni.

Aktiviti lain kebelakangan ni, saya tolong kawan....

1. Tolong kawan jual tikar evamatik (sebab murah giler)
2. Tolong kawan jual crepe (sebab sedapnyerr)
3. Tolong kawan jual kuih muih (sebab pau die sedao giler) 

Heheheh.... kata saya ni ader bakat meniaga (leh ker berdasarkan tarikh lahir ni .. yang Dr. Azizan tu ... student nyer buatkan DOB saya... katanya banyak sanagt no. bisnes....! cewah) ... so nak test power ler. Kalau crepe ngan kuih tu laku .... berdesup every week ... tp tikar tu ... kalau yang tanya mmg ramai ... tp belum bayor lagi.... dah confirm order pon ader ... tunggu jerlah ... itu mmg stail online (mcm saya tak pernah buat) ...

Haa dah alang-alang, saya nak promote sikit tikar kawan saya ni. Saya dah survey memang kawan saya jual murah.... kalau nak tau harga leh pm kita kat fesbuk kita (Azleen Azib) .... pilih jer daripada gambor2 kat situ. Kita pon grab satu .... cantik! Ni antara koleksi yang ader. Kalau ader yang berminat call saya eh .... 0137300392












Labels: , , ,



Older Post | Newer Post